Tierra Entertainment byla založena v roce 2001, jejími vývojáři byli Britney K. Brimhall a Christopher T. Warren. Skrývají se za pseudonymy Anonymous Game Developer #1 (Brimhall) a Anonymous Game Developer #2 (Warren). Název společnosti údajně naznačoval, že byli "jeden krok za Sierrou", jejíž hry převáděli do VGA kabátu).
Tierra vydala celkem dvě hry, v roce 2001 remake King's Questu I a poté v roce 2002 doplněný VGA remake pokračování, King's Quest II: Romancing the Stones. Následoval několikaletý vývoj remaku Quest for Glory II: Trial by Fire, během kterého se společnost transformovala do současné podoby s názvem AGD Interactive (konkrétně 10. prosince 2003). Stejní vývojáři založili v následujícím roce i Himalaya Studios, tentokrát pro vývoj placených adventur.
Kromě dvou dokončených projektů byla krátce ve vývoji i hra Royal Quest I: Retrieving Lost Shit (parodie na King's Quest I, programovaná paralelně spolu s remakem prvního dílu).
Původní webové stránky společnosti Tierra Entertainment je možné navštívit pomocí internetového archivu.
Tierra vydala celkem dvě hry, v roce 2001 remake King's Questu I a poté v roce 2002 doplněný VGA remake pokračování, King's Quest II: Romancing the Stones. Následoval několikaletý vývoj remaku Quest for Glory II: Trial by Fire, během kterého se společnost transformovala do současné podoby s názvem AGD Interactive (konkrétně 10. prosince 2003). Stejní vývojáři založili v následujícím roce i Himalaya Studios, tentokrát pro vývoj placených adventur.
Kromě dvou dokončených projektů byla krátce ve vývoji i hra Royal Quest I: Retrieving Lost Shit (parodie na King's Quest I, programovaná paralelně spolu s remakem prvního dílu).
Původní webové stránky společnosti Tierra Entertainment je možné navštívit pomocí internetového archivu.