Titul Brothers in Arms: Erned in Blood je druhé pokračování série Brothers in Arms. Ačkoliv nepřinesl oproti minulému dílu Road to Hill 30 moc zásadních změn, jde o velmi povedenou střílečku, v níž hraje prim taktizování. Rozdávání rozkazů je přitom velmi jednoduché a každou situaci lze ještě před bojem zhodnotit ve speciálním taktickém módu, který je podobný tomu, s jakým jsme se setkali v českém Hidden & Dangerous 2.
Ve hře se ocitáte v kůži Joea Hartsocka, amerického paragána, jenž patří k Bakerově rotě, za něhož jsme si zahráli v minulém díle. Přičemž děj běží paralelně s příběhem prvního dílu.
Druhý díl této válečné série neprošel žádnými významnějšími změnami. Na první pohled jsem si všiml vylepšené grafiky, zejména tráva byla detailnější a některé světelné efekty přidávaly hře na kráse. Umělá inteligence nepřítele doznala taky nějakých drobných vylepšení. Například, když jsem obešel partičku skopčáku zezadu, tak místo aby stáli a pálili po mě (jako v prvním díle), běželi se schovat někam jinam. To hru dělalo malinko těžší a hráč tedy musel být rychlejší, což v kombinaci s velkou nepřesností zbraní bylo občas docela o nervy. Dále mě strašně štvaly bazuky v misích s tankem v týmu, které měl každej podělanej nácek po ruce. Hrál jsem na těžší obtížnost a tak jeden zásah znamenal smrt, což se stávalo docela často a kolikrát i kus před checkpointem, k němuž cesta trvala někdy klidně i 20 minut. Příběh, vyprávěn retrospektivně, běží paralelně s prvním dílem, takže se jednotlivé akce trochu prolínají. Jednotlivé cutscény se mi zdály lepší a hlavně animace byly vyladěnější. Samotná hratelnost ale zůstala netknuta. 65%
Pro: vše, co bylo dobré na prvním dílu + nějaká ta drobná technická vylepšení
Proti: málo změn