The battle-simulation game has gone haywire! Je rok 3000 a na Zemi už dekády trvá světový mír. Došlo k spravedlivému přerozdělení zdrojů, díky čemuž celosvětová vláda zcela vymýtila hlad, chudobu, negramotnost a eliminovala tak riziko válečných konfliktů v rozsahu, že vojenství ztratilo svůj význam. Vyrostly tak celé generace, které v životě neviděly zbraň. Mezi vládnoucí elitou však přetrvával pocit ohrožení jimi nastoleného světového zřízení, zejména z řad militantněji založené populace. Vznikla proto superpočítačem provozovaná bitevní simulace s účelem naučit muže i ženy obraně v případě války. Již během testování se však program vymkl kontrole a nyní hrozí, že si superpočítačem řízení roboti, stylizování do válečníků různých epoch historie, podrobí násilí odvyklé lidstvo. Dokáží je zpacifikovat vládní testeři?
Hru na každém z padesáti bojišť pokaždé začínáte se třemi charaktery. Každý se liší jménem, vzhledem, rychlostí, dostřelem, zbraní a tím, ve které ruce ji drží. Zbylých až 17 charakterů se zprvu vždy nachází v zajetí robotů na různých místech mapy a po svém vysvobození se zapojí do boje na vaší straně. Padlý charakter se stává sám zajatcem a pokud přijdete o dalšího, zmizí z mapy. Bitvu vyhrajete tak, že se před vypršením časového limitu buď dostavíte k východu s minimálně jedním charakterem, nebo zničíte všechny nepřátele na mapě. Pro různé situace, odlišující se od sebe množstvím i druhy nepřátel a překážek, se hodí jiný charakter, mezi kterými dle potřeby přepínáte. Původně automatovka z roku 1988 se v 90. letech mimo jiné dostala na Sega konzole a v roce 2010 pak byla vydána na Steamu a cloudových službách.
Gain Ground
SEGA AGES Gain Ground
Sega •
Sanritsu Denki (SegaMD, PC, SegaMS) •
Backbone Entertainment (PS2, PSP, X360, PS3, Vita) •
M2 Co. (Wii, Switch)
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ano