Kdyby nekdo stal o to pomoct dostat se do hry, dejte mi vedet a domluvime se. Prisel jsem PS2 na chut. Dneska dve hodinky spanku, to jsem zvedav, kdy to dozenu :)
Poupravil bych nekolik nepresnosti v komentarich, casem nejspis napisu vlastni:
Zisk expu v tanku/pechote, ano v tanku je vyssi, ale tank si na druhou stranu muze vzit prakticky kazdy. Spawnout tank stoji suroviny a nelze vzit zrovna casto - stroj je tak cenny a vyssi zisk xp je tak vyvazen tim, jak si na nej musite davat pozor. Staci jeden pesak s C4, co se dostane k tanku a je konec. Jak tu kdosi psal, na kazdy papir jsou ve hre nuzky a na ty zase kamen.
Takticke moznosti tu jsou, vyhodu vam poskytne hlasova komunikace, kombinace schopnosti ruznych class a techniky v tymu, znalost terenu, a predevsim prizpusobeni se situaci rychleji, nez souper.
Nektera designova rozhodnuti jsou skutecne fail, ale jina jen ustupek hratelnosti. PS2 neni simulace, je to arkadova takticka tymova strilecka.
V pechote proti jednom tanku se da bojovat kolem jakehokoliv sutru. Proti vetsimu poctu tanku potrebujete jen vic sutru :). Je-li v blizkosti horizont, je vam vse, co ma kola, naprosto k nicemu.
Mechaniky hry, ktere vas drive vytacely dobela, ziskavaji smysl, cim dele hrajete. Me vadilo, ze je problem poznat, kdo je pritel a kdo nepritel. Defaultne maji vojacci vcelku podobne mundury a nejsou nijak oznaceni a cervena ikonka nad hlavou nepritele se objevi teprve az nepritele spotnete vyhrazenou klavesou. Mit na bojisti sikovneho spottera muze vyhrat vasi cete bitvu. Poskytne to v kazdem setkani tu nejdulezitejsi desetinu vteriny navic. Spotter pak dostane zold v podobe xp za zabite spotnute cile.
PS2 vam zabrnka na nervy, kdyz desetkrat za sebou umrete. Cela hra je jedna PvP arena, a odkdy ma proboha PvP nejaky cil? Mozna tak s full lootem.. Zadostiucineni ale prijde, jakmile nachytate na SVESTKACH hloucek veteranu. Cimz nechci naznacit, abyste sli proti fialovym Vanu :). Naopak radi vas privitame v nasich ridnoucich radach v outfitu myth@woodman.