@Tulareanus (komentář): K tomu co ti vadilo na příběhu: Srovnáváš nesrovnatelné - jí nevadila Hvězda smrti, protože to byl "obraný" prostředek Impéria proti nepřátelům, co ji přimělo změnit strany bylo když Impérium, resp jeho pohrobek, začalo cíleně vyhlazovat své vlastní obyvatele. Já tedy nechci Operation Cinder ve Star Warsovském lore obhajovat jako něco kvalitně vymyšleného, ale minimálně z jejího pohledu ta zhnusená změna strany smysl dává.
Dál nevím na jakou jsi hrál obtížnost, třeba toto nějaký vliv má, ale já tedy na hard rozhodně žádný auto aim neměl. S nedobrými pocity z gunplay souhlas, to mi vadilo hlavně v multiplayeru - v singlu tomu pomáhá právě to občasné střídání postav, zbraní, občas sedneš do AT nebo do stíhačky - není díky tomu žádný stereotyp. A změna úhlu pohledu taky dělá zajímavějším vyprávění příběhu, který je tady samozřejmě primitivní a patetický, ale pořád lepší než cokoli v Call of Duty. Nebo Fallen Order. Na tom střídání postav mě srala jen změna do third person (a to že za některé postavy se hraje dost blbě), ne to že k němu vůbec dochází.
S tím že je to do určité míry arénovka také souhlasím, ale to nepovažuji za negativum - většina stříleček takto funguje, od toho CoD po moderní Doomy, kde na tebe občas nabíhají vlny nepřátel než postoupíš dál. A tady to zdaleka není pořád, hodně velkou část hry se prostě rychle postupuje kontinuálně, případně ty "arény" se vytváří přirozeně tím že máš na daném místě splnit nějaký úkol.
Dál nevím na jakou jsi hrál obtížnost, třeba toto nějaký vliv má, ale já tedy na hard rozhodně žádný auto aim neměl. S nedobrými pocity z gunplay souhlas, to mi vadilo hlavně v multiplayeru - v singlu tomu pomáhá právě to občasné střídání postav, zbraní, občas sedneš do AT nebo do stíhačky - není díky tomu žádný stereotyp. A změna úhlu pohledu taky dělá zajímavějším vyprávění příběhu, který je tady samozřejmě primitivní a patetický, ale pořád lepší než cokoli v Call of Duty. Nebo Fallen Order. Na tom střídání postav mě srala jen změna do third person (a to že za některé postavy se hraje dost blbě), ne to že k němu vůbec dochází.
S tím že je to do určité míry arénovka také souhlasím, ale to nepovažuji za negativum - většina stříleček takto funguje, od toho CoD po moderní Doomy, kde na tebe občas nabíhají vlny nepřátel než postoupíš dál. A tady to zdaleka není pořád, hodně velkou část hry se prostě rychle postupuje kontinuálně, případně ty "arény" se vytváří přirozeně tím že máš na daném místě splnit nějaký úkol.