No, nedalo mi to a zkusil jsem to po půl roce znovu.
A dobrou hodinu jsem si lámal hlavu už nad jednou věcí v tutorialu. Při experimentování s kouzlením a dalšími věcmi jsem si všiml, že se zase zavřela jedna z prvních mříží, díky čemuž jsem se nemohl vrátit téměř na začátek hry (kousek od začátku jsou dveře, které nejdou odemčít jinak než pomocí klíče, který v ten moment ještě hráč nemá). Po nějaké době jsem si vzpomněl na to, že za určitých okolností dochází k resetu mapy a tím i znovuzamčení mříží (které třeba také nejdou otevřít z druhé strany, protože u nich není páka). Tak nějak jsem o tom věděl, ale nepočítal jsem s tím už v tutorialu.
Pak jsem zkusil proběhnout kus začátku a zabít se, co udělá s mříží znovuobjevení se postavy v levelu. Samozřejmě zůstala otevřená, protože reset levelu vyvolá ruční save a následný load, nikoli smrt hráče. Jinými slovy, jak nevěděli, jak do hry implementovat save (původně fungoval jinak), tak vytvořili strašlivého kočkopsa a hra se chová logicky a konsistentně jen v případě, kdy člověk ruční save nepoužívá a hraje jednotlivé mapy na jeden zátah, jak to bylo původně myšleno.
Ukládat ručně má tak smysl asi jen v hubech, kde člověk ještě pro jistotu vysadí silver sapling, kdyby se v aktuální mapě dostal do neřešitelné situace. Což ale zase podělává jakékoli experimentování například se skládáním beden a šplháním po nich, protože fyzika. Nemluvě o tom, že jakékoli experimentování a pomalé hraní (immersive sims se nemají co probíhat) jde proti logice Doom counter.
A dobrou hodinu jsem si lámal hlavu už nad jednou věcí v tutorialu. Při experimentování s kouzlením a dalšími věcmi jsem si všiml, že se zase zavřela jedna z prvních mříží, díky čemuž jsem se nemohl vrátit téměř na začátek hry (kousek od začátku jsou dveře, které nejdou odemčít jinak než pomocí klíče, který v ten moment ještě hráč nemá). Po nějaké době jsem si vzpomněl na to, že za určitých okolností dochází k resetu mapy a tím i znovuzamčení mříží (které třeba také nejdou otevřít z druhé strany, protože u nich není páka). Tak nějak jsem o tom věděl, ale nepočítal jsem s tím už v tutorialu.
Pak jsem zkusil proběhnout kus začátku a zabít se, co udělá s mříží znovuobjevení se postavy v levelu. Samozřejmě zůstala otevřená, protože reset levelu vyvolá ruční save a následný load, nikoli smrt hráče. Jinými slovy, jak nevěděli, jak do hry implementovat save (původně fungoval jinak), tak vytvořili strašlivého kočkopsa a hra se chová logicky a konsistentně jen v případě, kdy člověk ruční save nepoužívá a hraje jednotlivé mapy na jeden zátah, jak to bylo původně myšleno.
Ukládat ručně má tak smysl asi jen v hubech, kde člověk ještě pro jistotu vysadí silver sapling, kdyby se v aktuální mapě dostal do neřešitelné situace. Což ale zase podělává jakékoli experimentování například se skládáním beden a šplháním po nich, protože fyzika. Nemluvě o tom, že jakékoli experimentování a pomalé hraní (immersive sims se nemají co probíhat) jde proti logice Doom counter.