@Konvička (02.03.2021 12:21): Vypni v postprocessu vyostřování a chromatickou vadu. Pro srovnání screeny:
Cutscene 1 - večer
Cutscene 2 - ráno
Gameplay - poledne, trošku kýč
Ansel (nsfw)
Velký rozdíl dělají lighting módy, ale je těžké najít nějaký bez bugů. Jsou to celkem komplexní úpravy. Za sebe můžu doporučit Immersive Lighting. A pak je populární ReShade, ale s ním se to dost přehání. Používám na SMAA (vyhladí zbytek neostrostí viditelných hlavně na trávě, to nějak nezvládá ani ingame AA) a Ambient lighting.
Cutscene 1 - večer
Cutscene 2 - ráno
Gameplay - poledne, trošku kýč
Ansel (nsfw)
Velký rozdíl dělají lighting módy, ale je těžké najít nějaký bez bugů. Jsou to celkem komplexní úpravy. Za sebe můžu doporučit Immersive Lighting. A pak je populární ReShade, ale s ním se to dost přehání. Používám na SMAA (vyhladí zbytek neostrostí viditelných hlavně na trávě, to nějak nezvládá ani ingame AA) a Ambient lighting.