Mám včil popud v reakci na Isairovi poznatky tu trochu více rozepsat, co všechno bylo z AoD vystřihnuto, když už mě nový remaster původní trilogie vytrhnul z půlroční herní pauzy.
- Paříž měla být značně rozsáhlejší a otevřenější; dané lokace ve hře jsou, jsou jen nepřístupné.
- Dvojité bouchačky to taky samozřejmě mělo mít. A opět, ve hře to je - stačí použít cheat na všechny zbraně.
- Kurtis měl umět svoje frajeřinky z cutscén. A to nejen používat ten jeho kotouč v souboji - což bylo do značné míry naprogramováno a lze to aktivovat - ale hlavně i to jeho vidění, které používá na předem stanovených místech, mělo být použitelné za pochodu kdykoliv a v praxi fungovat obdobně, jako kamera v GK3.
- Řada zcela vystřihnutých postav včetně Putai, což je šamanka, která zachránila Laře po čtyřce život skrze amulet, který Lara měla v AoD mít a na něj mělo být napojeno ono slavné zvyšování síly.
- Hromada dovysvětlujících segmentů vč. celé úrovně v Německu, kde by Lara zjistila víc o Eckhardtovi a získala zbraň k jeho zabití (v aktuálním stavu se tato zbraň prostě jen tak v průběhu hrou objeví v inventáři).
- AoD měl být první díl nové trilogie. Tvůrci napsali knížku, přičemž AoD pokrývá jen první kapitoly.
Development byl pekelný. Mimo jiné původně pracovali s tím, že to bude mít obdobné ovládání, jako klasiky, ale pak Sony přišli s tím, že se Lara musí otáčet analogovou páčkou. Což osobně odhaduju na skutečný zdroj celkové zmršenosti ovládání.
Nicméně proto teď po tom remasteru prahnu po pořádném remaku tohoto. Protože hodně z toho, co bylo vystřiženo, v tom reálně pořád existuje.
- Paříž měla být značně rozsáhlejší a otevřenější; dané lokace ve hře jsou, jsou jen nepřístupné.
- Dvojité bouchačky to taky samozřejmě mělo mít. A opět, ve hře to je - stačí použít cheat na všechny zbraně.
- Kurtis měl umět svoje frajeřinky z cutscén. A to nejen používat ten jeho kotouč v souboji - což bylo do značné míry naprogramováno a lze to aktivovat - ale hlavně i to jeho vidění, které používá na předem stanovených místech, mělo být použitelné za pochodu kdykoliv a v praxi fungovat obdobně, jako kamera v GK3.
- Řada zcela vystřihnutých postav včetně Putai, což je šamanka, která zachránila Laře po čtyřce život skrze amulet, který Lara měla v AoD mít a na něj mělo být napojeno ono slavné zvyšování síly.
- Hromada dovysvětlujících segmentů vč. celé úrovně v Německu, kde by Lara zjistila víc o Eckhardtovi a získala zbraň k jeho zabití (v aktuálním stavu se tato zbraň prostě jen tak v průběhu hrou objeví v inventáři).
- AoD měl být první díl nové trilogie. Tvůrci napsali knížku, přičemž AoD pokrývá jen první kapitoly.
Development byl pekelný. Mimo jiné původně pracovali s tím, že to bude mít obdobné ovládání, jako klasiky, ale pak Sony přišli s tím, že se Lara musí otáčet analogovou páčkou. Což osobně odhaduju na skutečný zdroj celkové zmršenosti ovládání.
Nicméně proto teď po tom remasteru prahnu po pořádném remaku tohoto. Protože hodně z toho, co bylo vystřiženo, v tom reálně pořád existuje.