Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

DA:I GOTY zdarma na epicu.

Už je to ve slevách, ale opáčko se může hodit. ;)
Má tu někdo zkušenosti s propojením PS5/PS4 a Keepu (nebo jak se to jmenuje) pro navolení si rozhodnutí? Jako chápu že asi na PC to jde normálně, ale na tom se mi to hrát spíš nechce :D
Ja som teda naopak veľkým fanúšikom aktívne NEROBIŤ komplecionistický playthrough.



Tá hra má naprosto excelentné jadro, vynikajúci príbeh, NPCčka, lokácie, dejovo relevantné questy a linky.



A do toho je tam bambilión generického a extrémne nudného (a zbytočného) balastu, všetky tie mozaiky etc., ktoré, ak človek na nich lipne, môže celú dynamiku a šťavu z tej hry vysať.
@Charllize (09.12.2023 18:29): Já jsem všechno dodělal, ale je třeba si přiznat, že to nebylo extra zábavné a furt se dělo to samé.

Já se obvykle grafice příliš nevěnuje, ale tady to na ps3 opravdu na oči bolelo, zatímco na ps4 vypadala hra fakt pěkně
@berry1009 (komentář): A já bych zas naopak všem doporučil aby ve hře udělali úplně všechno. Time sink je to velký ale nebuďte poserové :)

Škoda ze jsi nevěnoval trochu víc slov porovnání grafiky ps3 vs ps4. Protože podle mně zrovna tahle hra rozbíjí teorii o tom jak mezigenerační hry trpí díky slabsimu předchůdci .
@Ria Kon (05.12.2023 20:02): Očistění od live-service. Pokud na ostatní věci v jádru nesáhly, mohli mít i víc času. Udajně je ta hra v Alpha verzi iž víc jak rok, takže hádám, datum vydání na podzim.
@Charllize (04.12.2023 19:21): Kušuj, neber mi tak bezohledně mé sny! Na pohupujícího pindoura se můžu dívat doma před zrcadlem, leč hustý porost na hlavě pro mne začíná být rok od roku větší a větší fantasy :)
@Steffie (04.12.2023 19:02): Taky choices matter, vedení dialogů, vyvážená ekonomika, hutný crafting, však víš, takový drobnosti, který v RPG jsou jen takový kosmetický výprdek :D

Nejdůležitější nezpochyby jsou vlasy, jejich fyzika a tak vůbec! Chci mít pořádně nabušenýho trpaslíka s bujarou hřívou, která bude realisticky za západu slunce vlát ve větru!
@pajmič (04.12.2023 18:51): Mě tedy gameplay baví pořád :D Ale já jsem nenáročný člověk, co se tohohle týče, hlavně aby byly zajímavé postavy a vyladěný příběh.

Já nějak doufala, že by to mohlo vyjít už příští léto, to by mi krásně vyhovovalo z rodinných důvodu :D Ale nedá se nic dělat.
@Charllize (04.12.2023 18:55): Ten souboják má na papíře hodně možností, dost synergie s partákama a je na oko "flashy". Problém je, že nic nemělo žádnej dopad, žádný koule. Bylo to ako když mlátíš mečem do vzduchu.
Nový teaser pro Dreadwolfa v rámci oslav neoficiálního Dragon Age Day, full reveal léto 2024.


Čekala jsem tedy, že dnes bude nějaký tease nebo nějaký blog post, ale že pokračování bude v pátek na Game Awards a ne příští léto. No, uvidíme… :)
Já teda Zimmera rád, ale upřímně si myslím, že ani on nedokáže překonat tu skvostnou práci Morrise s DA:I a Tresspaserem. Že se podle všeho nevrátí do čtyřky, mě fakt hodně zklamalo. :/
@pajmič (16.11.2023 16:49): Je to rozhodně škoda, soundtrack z Tresspaseru byl úplný top strop. Ale Hans taky umí, věřím mu :)
A tahle ukázka zní jako poslední tóny z toho teaseru se Solasem a Varricem, když se ukázalo logo.
@Steffie (16.11.2023 16:40): Aha. Tak ti děkuji, poslední dobou není reddit mé útočiště. Ale o tom, že Honza Zimr nahradí Morrise o tom vim. Škoda, Morris to s DAI trefil výborně. Ikdyž tahle ukázka zní zajímavě. :)
Pravděpodobně soundtrack k novému Dragon Age: Dreadwolf začíná na 1:15 
Vypadá to, že na soundtracku pracuje Hans Zimmer (což kdysi dávno potvrdil i Trevor Morris, autor hudby pro DAI, na Twitteru, ale tweet rychle smazal).
@Fritol (27.08.2023 13:35): Vzhľadom na platformu to nehrozí. Ale Xenoblade Chronicles sériu si na Switchi zahrať chcem. :)

Každopádne Bioware z môjho pohľadu je už roky tragické a to som ich za čias BG 2 a KOTORu mal ako svojich najobľúbenejších vývojárov, o to je to pre mňa osobne smutnejšie. Ak sa im nový Dragon age podarí, budem len rád, ale v podstate tam aj tak asi nepracuje nikto z tých ľudí, ktorí mi dali všetky tie zážitky, na ktoré tak rád spomínam.
Mne na všetkých týchto vesmírnych scifi nielen od Bioware vadí to, ako vždy zoberú jeden pozemský biotop (púšť, oceán, zasnežené hory atď...) a spravia z toho celú planétu, čo vo veľa prípadoch ani nedáva zmysel (sklon od lokájnej hviezdy, pohyby vodných prúdov, počasie atď...), ale to, že to nedáva zmysel mi ani tak nevadí ako to, že vychádzajú stále len z tých pozemských a len občas k tomu pridajú náznak kreativity v podobe nejakej konkrétnej veci alebo questu. A pritom aj AI už generuje na požiadanie oveľa zaujímavejšie a mimozemskejšie svety. Dokonca aj prvý datadisk World of Warcraft: The Burning Crusade vyzeral so svojim Outland (čo je iná planéta) oveľa mimozemskejšie než tieto Bioware sci-fi. A Andromeda bola v tomto najnudnejšia a najmenej kreatívna.

A to nehovorím ešte o Dragon Age ako fantasy, ktoré zabudlo použiť nejakú svoju fantáziu a len robilo extrakt z Tolkiena, z D&D (čiže ďalší, z veľkej časti extrakt z Tolkliena) a skĺbilo to z veľkej časti opäť s biotopmi našej planéty ako les, vrchovina, hory, bez toho, aby tie prejavovali nejaké fantasy aspekty priamo prostredím. A to si pritom stačí prečítať knihy ako Nekonečný príbeh a tej fantázie je tam použitej v jednej kapitole viac ako v 100H + hre.
@Charllize (26.08.2023 12:35): To suvisí s tím restartovaným vývojem. Po prvním restartu přišel šéf vývoje, kterej se chtěl inspirovat u No Man's Sky a předpokládalo se, že planety bude generovat AI, ale pak přišli na to, že to vůbec nevyhovuje potřebám příběhový hry, jakou chtěli udělat, a tak vývoj znovu restartovali a narychlo dělali planety ručně.
@Charllize (26.08.2023 11:45): Je pravda, že většina z těchto nepříjemností se vyskutuje jen na těchto startovních planetách, ale dost tím mi to zkazilo pohled na hru. Což je škoda, protože zrovna Habitat 7, první část Eosu, Havarl a Aya se mi moc líbí. Eladeen a Kadara mi přijdou zbytečně velký. a ke konci to působí dost natahovaně. Podle mě to chtělo nějakou primární příběhovou výplň, než sem tam nesouvisející side quest. Tahle hra prostě měla být o něco menší a víc spoutanější hlavním příběhem, pak by to byla jízda. :-)
@Malignus (26.08.2023 11:33): Kettové se pokud vím někde respawnuji pořád dokola. Teda aspoň si nevybavim ze by pak nějaká planeta byla úplně čistá.

Ale jinak to co píšeš se občas děje, a tu jeskyni samo znám. Problém to trochu je, ale z mojeho pohledu v té naloži obsahu a věci které funguji normálně se to ztratí. Mohli to spravit, ale bohužel.
@Charllize (26.08.2023 11:04): Problém je, že otevřená a velká galaxie nejde dohromady s příběhem a BW na to v průběhu vývoje přišli. Například tě nechá vrátit na Eos hned po přistání na Voeldu a dodělat, ale pak zbytek hry tě upozorňuje, že je Eos pod útokem. Navíc máš ještě po dokončení Eosu animaci, která tě na potřebu návratu na Eos upozorní, i když už je celej vystřílenej. Na Eosu taky narazíš na jeskyně, kde tě hra upozorňuje, že ji musíš prozkoumat kvůlu záchranýmu modulu, a to před tím, než daný quest získáš, ale i potom, co ho doděláš. Prostě kdykoliv tou pitomou jeskyní projíždíš. Když jsem to hrál poprvé, prohledával jsem jí hodinu reálnýho času, čuměl na internet, jestli to není bug a nakonec začal hrát znovu. Nemluvě o questech na Voeldu, který sice můžeš splnit v libobolným pořadí, ale pak dostáváš nesmyslný hlášky a tvoji parťáci působí jako rybyčka Dory z Hledá se Nemo. Kettové chtějí při ústupu k pevnosti vyhodit do povětří most? Tvl, vždyť už jsem obě pevnosti vystřílel! Zabránil jsem příchodu posil na obranu pevnosti? Škoda, že už dávno padla... Je to fakt narychlo splácaný a někdo se měl postarat o zamčení questý za story pointy.
@Fritol (26.08.2023 11:25): No nedivim, hra z který je meme paráda a je lidem pro smích se opravuje blbě. Nejhorsi je ze oni fakt většinu těch věci z kterých vycházelo nejvíc memů a ten největší posměch opravili par dnů po vydání ale to už nikdo nevnimal videa s glitchema nabirali čím dal víc shlédnutí a plno lidi si díky tomu dodnes mysli ze to tak je pořád.