Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Dragon Slayer

1984
1985
12.08.1990
06.11.1997
60
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Dragon Slayer je akční RPG, ve kterém se hráč ocitne v roli rytíře, jehož úkolem je projít bludištěm chodeb a jeskyní a probojovat se na svobodu. Souboje probíhají v reálném čase, kdy hráč zároveň útočí a zároveň se vyhýbá útokům protivníka. Pokud je nějaký nepřítel v dosahu hráče, tak se na obrazovce zobrazí počet životů nepřítele a jeho síla. Za zabité nepřátele získává hráč zkušenosti. Postava útočí nejen svým mečem, ale má k dispozici i kouzla, která lze využít i mimo boj. Lze tak s nimi například zmrazit svého protivníka, létat, prorazit zeď nebo si vyčarovat mapu dané oblasti. Ve hře je několik předmětů, které je třeba sebrat a někam donést, kde je hráč následně použije, aby se dostal dál. Lze nést ovšem pouze jeden předmět ve stejný čas. Ve hře se nachází i magické kameny a mince, které lze sebrat a které hráči zvyšují sílu a zdraví.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • MSX 60
U velkých a rozvětvených sérií je vždy zajímavé podívat se na jejich začátek. A jednu takovou sérii odstartoval právě Dragon Slayer. Jde o principiálně velmi jednoduché akční RPG. Postup skrz jednotlivé fáze je po troše rozkoukávání jasný a vždy stejný. Na začátek je nutné nalézt meč, do té doby je třeba se protivníkům vyhýbat. Poté sbíráním různých předmětů, často zamčených v truhlách, pomalu zvyšujete svou sílu, životy a magii. Vylepšení je vždy potřeba provést v počátečním domečku, který lze naštěstí pomocí prstenu posouvat. Porážením nepřátel se vám zvyšují zkušenosti, které odemykají magické dovednosti, od ničení zdí po létání. Po dostatečném vylepšení postavy stačí už jen zabít draka.

Většina hry je vlastně grind v bludišti dokud nebudete připraveni na bosse. Skolením draka ale ještě nekončíte. Čtyři koruny které bylo nutné získat se ztratí v bludišti a před návratem domů se musí shromáždit. To je konec první fáze, v druhé začínáte znovu jen v jiném labyrintu. Takhle napsané to nevypadá právě zábavně, ale po troše rozkoukávání je samotná hratelnost fajn. Obzvláště během prvních kroků je uspokojivý pocit zlepšování postavy. Kdy dříve bylo nutné zasadit čtyři zásahy najednou stačí jeden. Časem tak procházíte chodbami jak nůž máslem. Je dobré si vždy přisunout domeček do místností s mnoha truhlami, pak jde sběr rychleji od ruky - předměty jako klíč nebo prsten lze totiž nosit jen po jednom. Dohrál jsem verzi na MSX, zkoušel FM-7, a mají odlišné mapy. Ale tentokrát je jedna verze akorát, upřímně by stačily tak čtyři fáze, ke konci už bylo hraní moc monotónní. V každém případě šlo o zajímavou exkurzi do minulosti a stojí alespoň za vyzkoušení.
+11