Kao: The Kangaroo je roztomilá 3D akční adventura od polského studia X-Ray Interactive určená dětem. Hráč se zde ujme malého klokánka jménem Kao, kterého musí provést třiceti úrovněmi (v závislosti na zvolené obtížnosti jsou v některých bonusové úrovně).
Hlavní náplní hry je překonávání všemožných překážek a protivníků, sbírání mincí (za každých 50 hráč obdrží život navíc) případně různých bonusů (vlaječek, kterými se dá uložit postup v úrovni, dodatečných životů a zdraví či speciálního útoku na dálku). K likvidaci protivníků nejčastěji slouží Kaova specialita, boxerské rukavice. Občas je možné použít i netradiční dopravní prostředky jako je rogalo, snowboard, vodní a vesmírný skútr a dokonce krokodýlka.
Něčí srdcovkou je doom, mou je Kao the kangaroo.
Tato hra je výborná pro relaxování, obtížnost není příliš vysoká (až na dva bludišťácké levely), hraje k tomu pěkná (i když repetitivní) hudba, úrovně se neokoukají (každý je jiný), pokud jste rychlí, zabere vám tak 2 hodiny, nicméně si ji klidně můžete zahrát znovu, třebas na vyšší obtížnost (jediné změny k těžšímu které jsem si všiml je absence power-upů a menší plošiny ve skákacích pasážích), která vám zpřístupní další bonusové úrovně.
Co mě však štve, je nulová návaznost (některých) úrovní, nechápu, jak mohu v jednu chvíli bojovat s nějakým antickým bohem nebo co to bylo, a ve druhé být na nějaké základně na nějaké cizí planetě. Ale to je víceméně jen kosmetický ráz, naštěstí Round 2 tyto neduhy odstranilo.
Troufám si tvrdit, že může oslovit i někoho jiného než děti.
Tato hra je výborná pro relaxování, obtížnost není příliš vysoká (až na dva bludišťácké levely), hraje k tomu pěkná (i když repetitivní) hudba, úrovně se neokoukají (každý je jiný), pokud jste rychlí, zabere vám tak 2 hodiny, nicméně si ji klidně můžete zahrát znovu, třebas na vyšší obtížnost (jediné změny k těžšímu které jsem si všiml je absence power-upů a menší plošiny ve skákacích pasážích), která vám zpřístupní další bonusové úrovně.
Co mě však štve, je nulová návaznost (některých) úrovní, nechápu, jak mohu v jednu chvíli bojovat s nějakým antickým bohem nebo co to bylo, a ve druhé být na nějaké základně na nějaké cizí planetě. Ale to je víceméně jen kosmetický ráz, naštěstí Round 2 tyto neduhy odstranilo.
Troufám si tvrdit, že může oslovit i někoho jiného než děti.