Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (30.11.2013 09:44): Jistě, tak já předpokládal že Lucciny umí anglicky a ne rusky, jako to dnes platí tipnul bych si pro většinu.
Mě by prostě štvalo kdybych všem těm vedlejším rozhovorům jiných postav, jak se baví mezi sebou, nerozuměl. Kdyby byly otitulkované tak by to ještě šlo, ale prostě nejsou.
A mě ten EN dabing beztak vyhovuje, hlasy postav se hodí dostatečně dobře.
Zaklínače taky preferuju v angličtině, i trojku v ní budu hrát. Hlasově mi sedí víc + jak píšeš, rozumím a nemusím čumět na titule.
No jako já ty CZ titulky k RUS stejně kolikrát nestíhám dočíst, navíc spousta konverzací není otitulkovaná vůbec. Taky sice nemám ráda angličtinu s přízvukem nahrazující cizí řeč ve hrách ani ve filmech, ale imho to tady dává víc smysl, protože je to sice rusky v ruským prostředí, ale ten protagonista je taky Rus, tak by snad měl všemu kolem rozumět ;)

Btw Zaklínač I možná dával polsky smysl, ale II byl stejně tak detoxikován od slovanského prostředí, že to bylo jedno.
@Paul (29.11.2013 23:37): když někdo nerozumí mluvenému slovu anglickému ani ruskému, tak je to celkem fuk. osobně jsem hodně rušen ruštinou, ať už ve Stalkerovi nebo tady, stejně tak polštině ve Witcherovi nerozumím a pořád mě to jen nutí číst titulky. naopak v ENG si vypnu titulky a užívám si obrazu místo čtení...
Jednoznačně rusky. Však je to ruská hra odehrávající se v ruském metru. Titulky si nech česky a není co řešit ;-)
Podle mě teda spíš rusky. Ta angličtina s ruským přízvukem je strašná. Nesnáším to jak u filmů, tak u her. V ruštině to má lepší ...jak bych to řekl....autentičnost no...:)
@Arc (18.08.2013 12:03): Přesně tyhle situace mi pily krev...a že jich tam bylo..přitom Artyom žvatlá jak malý děcko během loadingů, ale když je to potřeba tak drží hubu jak retard.
@Paul (18.08.2013 00:15): Arťomova nemluvnost byla otravná jen tehdy kdy byl epic fail (NPC mu položili otázku, sekundy nic a pak si na ni zodpověděli) vývojářů a to bylo v celé hře :D. Třeba v HL2 nebylo tolik přímých otázek na Gordona, takže mi to ani nevadilo.
Dohráno, stejně skvělé jako jednička, ale nemluvící Artyom drtí prakticky všechny příběhové momenty...doufam že jako canon bude konec který jsem měl kde zemřel a v další hře už bude hlavní postava mluvit. Ideálně by to samozřejmě stočili do RPG a udělali dialogy interaktivní, ale to bych si asi přál moc.
Nemám rád když si developeři nejsou schopní udělat pořádek v ději.
V první hře bylo Artyomovi 20, s tím že byl v den vypuknutí války (2013) novorozeně.
Přitom v knize mu bylo 24, a zažil 4 roky před válkou a pamatuje si matku.

A Last Light co? Last Light navazuje v tomhle ohledu na knihu, takže v LL je mu 25 (kdyby navazovalo na hru, tak by mu bylo 21) a hned v intru tam povídá o tom jak byl s mamkou na zmrzce.

Chjo.
Tak ještě medvěda a pak už snad bude konec... Prosím, neprodlužujme to trápení...
Synek komunistického soudruha mě pustí na svobodu minutu poté, co se s ním poprvé setkám? To je snad nejprimitivněji a nejúčelověji do příběhu vepsaný zvrat, co jsem v životě viděl.
Tak ja som hrával ako absolútny "klaďas" a predsa som mal ten horší koniec. Kto mi to vysvetlí?
Pravda, když to šlo, dělal jsem i dobré skutky a žebrajícím dával nějaké ty patrony. Ale co se týče postupu jednotlivých misí, tak vše bylo v Rambo stylu, takže tato složky hry na to asi vliv nemá.
Řekl bych, že se ten dobrý konec odvíjí právě jen od toho, jestli zabiješ nebo ušetříš ty hlavní postavy, u nichž ti hra dá jasně na výběr. Já jsem celou hru prošel normálně jako střílečku, takže se zabíjením nepřátel. Ale když mi hra dala přímo na výběr někoho ušetřit a zachránit, tak jsem ho ušetřil - a měl jsem dobrý konec :-)
Tak, ktorý koniec je vlastne ten dobrý? Celú hru som zabíjal len sporadicky, vždy (až na jeden prípad) som sa rozhodol ušetriť nepriateľa keď mi dala hra na výber a predsa som mal ten koniec s výbuchom. Nie je to náhodou ten horší? Alebo závisí výber konca od niečoho iného?
Začal jsem konečně hrát, ale mám problém se zvukem, neslyším skoro hlasy když někdo mluví, ani takový ty průpovídky mezi levely... Měl někdo podobný problém? Ptám se než nainstalauju nějké kodeky a pod... Díky všem..

Update 1.: Nainstaloval jsem nejnovější ovladače nVidia, takže tím to nebude....
Update 2: I po nainstalování nejnovějších ovladačů mě upozorňuje hláška před spuštěním, že je potřeba stáhnout nejnovější verzi. Doinstaloval jsem i kodeky pro jistotu, restartoval PC a stále stejné...

Update 3: Vše poladěno, nové zvukové ovladače Realtek vyřešily problém... A můžem hrát..
@fak (06.06.2013 08:16): Nuda, celá atmosféra traileru stejně tak jako metra mi byla vzata jakmile tam byl nějaký lidský obličej, mimika 4A Enginu (popřípadě animátorům) prostě nejde a ty výrazy neodpovídali situaci :( (alespoň pro mě), nebýt téhle drobné debility tak je to brutální trailer :)
@Garret (komentář): Trochu poopravím, v Ranger HC bylo víc než dost munice (při Stealth postupu), i v prvním díle bylo na normal HARD víc než dostatek munice (což neodpovídá tvému komentu) a filtrů je taktéž dostatek jak v druhém díle na Ranger HC tak v prvním na normal HARD. Tohle je pro mě asi první hra s PhysX která mě nelákala ten PhysX vůbec využívat :D (to bude tím, že sem ani nevěděl, že mám třeba granáty atd)
"Mike how many mags you got left?"
'I don't know I am Ranger Hardcore"
"Can't you look?"
'Nope I'm hardcore"
"Can't you feel what's in your pockets?"
'Nope I'm Hardcore"
"how about your weight - you good?"
"No idea - i'm Hardcore!"

:-)
Na svojí kalkulačce (přetaktovaný Intel Core Duo E 7500 + Radeon 5570) jsem to rozjel překvapivě bez problémů a se slušným FPS. Sice jen na 1280x720, na nejnižší detaily, 4xAF a bez SSAA, ale i tak to vypadá celkem dobře. Je fajn, že dneska ještě někdo vydává AAA hry co jdou rozchodit i na Xpčkách. :D