Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pipboy (komentář): naprostý souhlas. Dodám jen k přílišné jednoduchosti Stealth postupu toto: Stealth je inverzním extrémem oproti jedničce (tam viděly Artyoma i ve tmě, tady nevidí ve světle), to by nebylo to nejhorší - není problém dát 6 vojáků na jednom místě jen hlavním nožem a se zapnutým alarmem a tak aby o vás všichni věděli, AI jsou totiž brutálně neschopné, místo aby vás zastřelili jdou do CQB a nebo nedělají vůbec nic (a to byl Ranger HC mod!!), prakticky jediný kiks jsem měl jen u poslední mise (nevšiml sem si drobné změny barvy kol u tanku) a pak vlastně mě jen srala nesmrtelnost Hlídačů (v určité schvíli se jim nepočítal DMG)/chybějící player-body/skriptovaný pohyb Hlídačů (skočili na některé místo a skript je posunul o pár cenťáků vedle a moje snipa už pak neměla ammo samozřejmě...) při čekání na převozníka do Benátek
Nechystá sa nejaká fanouškovská 100% čeština? Keb som to nemal rusky, tak neviem absolútne ništ ...
@pipboy (19.05.2013 08:02): Dá se to trochu poznat podle zvuku který to udělá, jo teď hraju na normal a zdá se mi že mám míň (jen 5) nožů i granátů, zato ale víc munice do palných zbraní
Jo no to já taky ne. Nakonec jsem se vrátil o 2 mapy zpět a proběhnul to abych měl dost všeho.

Jinak ten výběr se dá pořád udělat držením tlačítka a pohybem myší do nějaký strany, akorát nevíš cos vybral.
no, jestli me na tomhle metru neco sere tak ze na to jak to vic proti jednicce vodi za ruku me to casto dovede situaci, kde nejsou zdroje na cestu dal. Ted mam pred sebou fight pred kostelem, asi minutu filtru a 30 naboju a ta hra asi ceka ze tu velkou svini s tim asi udolam nejak. A to ze v ranger hardcore neni videt secondary weapon select taky neni moc super.
sxg.. to je těžko.. záleží na tom jestli by to bylo v metru 2033, tam klidně,,, kulky byly jak z vosku, Pavel by se tomu zasmál :D tady asi ne, to by ho zabilo :D a v realitě? to by se nestala žádná deus ex machina a chcípl bych :D tak to nemá cenu řešit :D

Rozpitvejte prosím někdo zdrojový kód hry a zjistěte kteří náckové mají ještě živoucí rodinu... a já je nezabiju.. :D
@SilentWolf (18.05.2013 14:53): no, hraju to už podruhé a nezdá se mi že by mi přibyl moral-point za nezabití nácků v jedné lokaci (jak se ztratí ten Rudý), první PT sem šel Ranger HC a nožoval sem je, teď hraju orig-normal a nezabíjím
Takže, keby ťa zavreli v hre komunisti, a učili ťa spievať internacionálu a zachránil by ťa nácek Pavel sic, tak by si mu dal guľku do čela a pri prvom poklope vykysol? :D
Ne, jde o to že je to jakési vězení, a pokud je budu omračovat, poté co se proberou tak určitě znásilní všechny vězně :D a navíc tu dělají takovou tu věc s přeměřováním lebky :D anyway, doufám že za to není moc moral pointů :D jinak se docela snažím být hodný Arťomek :D
Doufám že hra na konci nebude trestat za zabíjení nácků :D Klidně je budu omračovat ale přijde mi to... mírně mrdlé :D
Filtry byla hlavně nezvládnutá mechanika. Člověk je jednou měl, podruhé zas ne, a stačilo umřít, a zase je měl.
oh wow od posledni vymeny filtru jsem sebral aspon 2 nebo 3 ale tenhle mi dojde a nazdar smitec. Jako by to po nacteni checkpointu vymazalo filtry co mam u sebe nebo co. Tak a ted nevim co si o tom mam myslet.
Tak nevim, i po ATI update, plne detaily, mam cca 40fps, coz je povazovano za plynuly stav, hra je pritom divne trhana, urcite to bude chtit jeste minimalne update ze strany ati.
@Arc (17.05.2013 11:44): Tak, treba je to schvalne ? :) Abys nehral ve tme..Mam dokonce pocit, ze jsem videl videorecenzi a tam rikal chlapek, ze i kdyz je videt tak, je tma :) ..Je to jista demence :D
@Garret (17.05.2013 10:58): Tak tak, akorát je škoda, že se 4A Games ještě nenaučili Stealth prvek, v Metro 2033 viděli nepřátelé i v naprosté tmě bez NV a tady nevidí co je 2 kroky od nich skoro ve světle...
v prvním díle jsem na normální obtížnost měl mnohem méně munice, protože toho nepřátele mnohem více vydrželi. naopak na Rangera HC jsem chodil se staženýma půlkama a často dával hedky na jeden výstřel. paradoxně tak hra byla mnohem lehčí. lékárničku jsem dokonce nepoužil ani jednou.

jestli to tady funguje stejně, tak není co řešit. bez Rangera to nemá moc smysl hrát, minimálně na druhé dohrání je Ranger povinnost.
@GodOfTheSick (17.05.2013 09:49): teda nevim jestli trolis, protoze to tak rozhodne vyzniva, ale da se predpokladat, ze vyssi obtiznost bude hrace tlacit do stealthu a v takovem pripade munice tolik potrebovat nebude a vystaci s ni bohate. Proti tomu pokud na stealth nepristoupi, da se cekat ze munice bude naopak nedostatek.
@GodOfTheSick (17.05.2013 09:49): Prosimtě radši si to zahraj a nešiř pomluvy/pověry/drby, tohle nesnáším...
Nepřátelé toho nevydrží o moc víc než ty, máš pouze 2 hlavní zbraně, akorát granátů je zbytečně moc (nepoužíval sem je kvůli bugu v HUDu), munice máš dostatek jen pokud šmějdíš po skrýších, když jdeš pořád k cíly aniž bys zkoumal úkryty tak je munice nedostatek ;)
@Arc (17.05.2013 09:17): Vycházím z toho, co se o Ranger mod psalo. A jestliže tedy málo vybavení ve hře znamená, že všeho je stále dost, tak ať si ten Ranger mod tuplem strčej za klobouk. Jediný "HC" rozdíl tedy patrně bude, že hráč vydrží míň a nepřítel vydrží víc. Což ale není HC fíčůrak, ale prachsprostý designérský čít! Čili pro mě stále zbytečná kravinka.
Ranger HC obtížnost znamená - málo munice, tím pádem málo střílení - málo peněz, tím pádem si nic nekoupím/zbraň nevylepším - málo filtrů do masky, tím pádem budu nucen spěchat a lokacemi jenom proběhnout bez zastavení, žádné kochání krásnou grafikou. Čili pro mě zbytečná kravinka, která hratelnost akorát kazí. A ještě za to platit? Ať si to nechaj!
Komu se ještě nezobrazuje HUD při "TAB" u Ranger HC obtížnosti ?
Moje spotfluxem aktivovaná originálka běží jak z praku, samozřejmě na nvidii, ale zatím hrát nebudu, chci si nejdřív znovu dohrát skvělou jedničku.