Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

LOL. kouejte tomu zvednou hodnocení. ten, kdo napíše, že Operation Flashpoint: Dragon Rising je špatná hra, je u mě ignorant a říká si vo marlér!
to je fakt, Ghost Recon jsem dohrál teprv nedávno, ale je mu to dost podobný, takovej vypiplanej HC remake, kterej neodkazuje na Moskevskej Majdan z budoucnosti, kde si jen extrémisti prohodili post s prezidentem - Ghost Recon měl příběh, tady je taky - ropa. co se týče toho chybějícího jednoho tlačítka zároven pro vstávání i leh, tak to je vážně problém - zrovna mě napadlo, že bych se rád dozvěděl nějaký ty chyby, které má Dragon Rising s 60%... konzolovost, tak to jo, blbečci, na obtížnost panic vás taky nic jinýho nečeká - co jsem hrál JÁ, tak jsem neměl ani kurzor, mise jsou od sebe tak pul hodiny pochodu, když nepoužijete Jeep, kterej vám stejně sestřelí - pokud ne, tak je něco špatně. pamatuji se, že jsem jednou od toho odešel koukat na Námořní vyšetřovací službu, a když jsem se vrátil, byla noc! tak jsem zaměřil izolačku na měsíček a ten se taky hejbal, z fleku jste mohli pozorovat noční oblohu. vsadím se, že bych tam našel i malou a velkou vačici, kdybych je od sebe rozeznal, ale to jsou už jen takový detaily v realitě, která tam určitě je. to s mapou a řízením jednotek jsem využil hned několikrát, když se zdálo, že už řešení není na dosah, tuším právě ve třetím kole, kde jsem tak odříznul bambusáky s RPG, aby mi nezničili BVP na obranu perimetru, když mě bylo zapotřebí jinde na DX, a v pátém kole, kde máte za ukol vysvobodit dva piloty ve vesnici, kde se schovali poté, co jim havarovalo Hello, a zároven předcházet utokum Specnaz zleva i zprava!! už to se tam dostat přes pul mapy vyžadovalo slušnou orientaci v terénu, abyste nešli bez šipeček náhodou kolem Entího lesa až do Mordoru, aby vás pak zastavila zbloudilá střela, když jste vobírali jinou mrtvolu. od šestý mise jsem to hrál s checkpointama, ale ztratilo to šmrnc, takže až se k tomu někdy vrátím, začnu opět tam. u OFP si nepamatuju ani moc mapy, ovládat jiný lidi jsem se do ted nenaučil, ale nejhorší to taky není. co si myslím, že zmršili, jak se dalo, ačkoli jsem to ještě nerozehrál, je to další pokračování - Red Dragon, kde se to šlouplo ke koridorum typu Modern Warfare, kde se nepřátelé dokonce spamují. MW jsem rok po tomhle dohrál se zatnutými zuby taky, takže to mužu porovnat a jsou to dvě rozdílný akce, který jen podobně vypadaj, ale to neznamená, že by nemohly bavit jednoho člověka. naopak OFDR jde dál a na ty první obtížnosti vás ještě vede za ručičku! podle mě tohle ukládání pozic vždycky kazilo výsledný dojem ze hry, ale zase by klesnul prodej a ty občasný skripty jsou tam celkem pochopitelný - např. tanky se rozjedou hned za pěchotou, která to před nimi čistí od raket, protože ji zároven při utoku kryjou.

Lukášek: to sedí vod někoho, kdo hraje ještě hry a zapisuje si pocity z nich do deníčku! nemužu se dočkat, až vyjde další adaptace Hobitína a budu ji moct číst dětem přet spaním! doufám, že se z toho alespon nepočuraj!
"Operation Flashpoint: Dragon Rising je neoficiálním pokračováním Operace Flashpoint od českých Bohemia Interactive Studio, kteří už nemají právo na používání této značky (pokračují však v podobném duchu se svou Armou). Nynější majitelé práv, Codemasters, kteří se s BIS nepohodli, se proto rozhodli, že si udělají druhý díl sami. Jedná se tedy, po vzoru původní hry, o otevřenou vojenskou simulaci s důrazem na realismus. "

co je to za blbost???? Lol takhle blbě bych to nenapsal ani já.

Jinak je to parádní hra, nechápu nízké hodnocení, jo vlastně chápu, asi se někdo cítil ukřivděnej že to nedělala bohemia, což je podle mě jen dobře. když obě hry porovnám flashpoinst a oproti armě 2 je fakt lepší.
@vodkasesemtexem (komentář): Jé, další Semtexova perlička... Ještě chvíli a zařadí se do koloritu DH. Každý web tohoto typu přece musí mít svá individua, co stále čekají až vylezou z puberty a políbí je moudrost. Jen škoda, že někteří z té puberty nevylezou do konce života.
@vodkasesemtexem (komentář): "chápu, že českej borec si nemuže užít zkurvenou americkou hru, protože chce svuj oblíbenej dementní příběh, kterej se téhle UK-US simulaci reálneho boje vyhnul obloukem"

Výbornej, nedoceněnej komentář +1
Jsem na tom stejně. Ani jsem tu hru nehodnotil, možná to s ní zkusím později. Já na to šel ale trochu obráceně - nedokázal jsem se vžít ani od původní OFP a Dragon tak kupoval právě kvůli tomu, jak se všude psalo, že je to mnohem víc střílečka než simulátor aka OFP. Prd, mě to přišlo stále ještě příliš imulátorové na ovládání a užití si pros jen hry.
@USER47 (21.09.2013 10:46): s tím jeho komentářem naprosto souhlasím. Co se mě týče tak já jsem ani nedokončil tu první misi - pak jsem hru smáznul, hru jsem si koupil jen kvůli tomu jménu - čekal jsem od toho plnohodnotný válečný simulátor jako u originální OFP a ne jen nějakou střilečku.
Co mi hned vadilo že nebyl zachován ten koncept ovládání jako u OFP, ArmA - např: nešlo se rozhlížet do stran ( jit, běžet, plazit se určitým směrem a přitom sledovat okolí - jestli se od někad neblíží nepřítel ), a hlavně ta vysoká tráva - ta snad asi nešla vůbec ohnout / posunout.
Ovládání je v zásadě jednoduchý. Pohyb je řešenej stejně jako ve většině ostatních FPS, a to velení spočívá v tom, že zmáčkneš Q, vyjede ti ta příkazová konzole a v tý se pohybuješ pomocí WSAD. Pak ji zase pomocí Q zavřeš. Myší se vůbec neovládá. Je několikaúrovňová, ale celkem rychle si ji zapamatuješ. V zásadě si vystačíš s těmito rozkazy:

Move (Q-W-Q) - pošleš jednotku na místo, kam ti ukazuje kurzor.

Follow me (Q-S-Q) - jednotka se seřadí u tebe podle předvolené formace

ROE - rules of engagement - pokud volíš frontální útok, tak si vystačíš s klasickým weapons free, pokud stealth, tak return fire nebo fire on my lead. Parťáci tak automaticky nestřílej po všem, co zahlídnou.

Formation, Spread - to asi nepotřebuje vysvětlení. Ve stealth misích se hodí malej rozestup, abyste nepřilákali moc pozornosti, jinak spíš střední či větší, aby vás případnej granát všechny nezabil. Formace moc vliv nemají, ale taky si s nimi můžeš vyhrát.

Defend - taky asi nepotřebuje vysvětlení, ale stejně to moc nepoužiješ

Fall back - v zásadě to samý co rozkaz Move, akorát tvoje jednotka nejdřív rozhází okolo kouřový granáty a pak upaluje k zadanýmu místu.

Hra v podstatě není těžká a z větší části se dá projít i bez velení. Jde hlavně o to být rychlý, přesný, sledovat mapu a okolí. Můžeš si vypomoci i velením přes mapu. Na té se ukazuje poloha objevených nepřátelských jednotek, takže se můžeš třeba schovat za strom, otevřít si mapu, pravoklik na nepřítele - attack, a tvůj tým ho zlikviduje přednostně, případně je přes mapu můžeš i přesouvat apod. Oni jsou celkem schopní, tak to zkus takhle.

Ta druhá noční mise, o který mluvíš, se dá udělat z větší části stealth a má pak naprosto úžasnou atmosféru:). Jo a velmi doporučuju hrát v hardcore módu, inteligence nepřátel či množství života to nijak neovlivní, akorát nebudeš mít checkpointy (bez kterejch se to hrát dá) a hlavně nebudeš mít ten příšernej bordel na HUDu - což tě trochu donutí víc si všímat toho, co se děje ve hře:).

Kdybys měl problémy, můžu se přidat na coop.
Obávám se, že tahle hra nebude pro blba jako já :) Musím uznat, že jsem zřejmě na přímočařejší arkádovější akce ála CoD nebo na plánování a postup krok-sum-krok ála staré dobré R6 nebo Ghost Recon.

Kdysi jsem zkoušel naši původní Operaci Flashopoint a její způsob ovládání a relativní složitost mě nakonec odradily a v podstatě nikam jsem se nedostal. Na Operaci Flashpoint 2 se tehdy spílalo právě díky "prý" větší arkádovosti a zjednodušení (a HW nárokům :) Bohužel pro mě je to stále ukázka jakéhosi armádního "hardcore" simulátoru. Už v samotném konzolovém menu se poněkud ztrácím, jelikož nevím, který z barevných zvýrazněných prvků je jen pro potěchu oka a který je aktivní a mohu na něj kliknout. Ne vše je ale klikatelné a tak se musí použít i klávesnice, prostě standardní konzolové ne-PC menu. To ale dokáži přežít, horší je to ve chvíli, kdy se podívám na nastavení kláves, které svým rozsahem atakují moji mozkovou kapacitu. Tři různé klávesy na pokleknutí, zalehnutí a vztyk, hromada dalších kláves na akce a rozkazy, u kterých pořádně ani nevím, k čemu slouží a tak během akce stále jen přepínám zpět do nastavení a hledám, která klávesa asi bude dělat to, co dělat hodlám, třeba jen zatracený zoom nebo režim střelby. Tápu. Úvodní cvičnou misi jsem splnil jen díky AI parťáků a vlastně ani nevím, co sedělo, krom, jasně vytyčených cílů "Dojdi, zmáčkni, přilož, uteč, opětuj, přežij". Jaká jsem na tenhle typ her totální lama ukazuje už druhá (nebo první?) mise, ve které mám udělat něco, co se týká vojenské zkratky zřejmě nějakého zařízení. Jdu trávou údolíčkama i kopečkama, druhý tým mi oznámí, že jsou taky v pohybu, sundám dva střelce v "bunkru", v dálce vidím dvě "gunship, gunship", tak se klidím dál, sejmeme pár střelců u nějakého srubu, pak zase "gunship, gunship" a následuje KIA. Zřejmě mi chybí výcvik nebo jsem zvolil špatnou trasu, v každém případě jsem moc nepochopil, co mám kde a jak dělat a jak se mám bránit dvěma helikoptérám, které zřejmě vidí mě ale ne já je, jen je odkudsi slyším. Tápu.

Nějak jsem si toho zjednodušení a zarkádovění nevšiml. Zřejmě je to v tom, že jsem ty nepřátelské vojáky zlikvidoval, aniž by mě škrábli. A do toho všeho stále hledám, která klávesa co dělá. Bohužel, tohle zjevně nebude hra pro mě.

Přesto to zní a vypadá moc krásně, dokázal bych si s tímhle zvukem a grafikou (ale ne ovládáním!) představit remake prvního Ghost Recon. Při této představě jsem si uslintl, ale to byla asi první kladná reakce u Dragon Rising.

Nemožnost jednou klávesou vstát i zalehnout, zvláštní příkazy jednotce, kdy ukážu kam mají jít, oni souhlasí a sednou si mi za prdelí, namísto aby se vydali směrem, který jsem ukázal, nebo konzolové řešení ukládání postupu checkpointy, s každým blbým příkazem ke krátkému přesunu proslov mé postavy se souřadnicemi, relativní složitost ovládání, profi-.vojenská mluva plná zkratek, jimž nerozumím. Já tápu.

Uvidím, jestli budu mít nervy to znovu zkoušet později, ale je taky pravděpodobné, že výše napsané se stane i mým komentářem hry, kterou nebudu hodnotit. Nízké hodnocení by si nezasloužila, protože věřím, že je přinejmenším dobrá, jen je to styl hry mě nevyhovující.
Doslechl jsem se, že CM zrušili servery, takže to už asi v coopu hrát vůbec nepůjde:/.
http://www.ulozto.cz/xrC2xBt/graphics-rar

Tohle rozbal do složky data_win

Funguje to jen na verzi 1.0 nebo s patchem 1.02. V prvním patchi totiž znemožnili modding kvůli cheaterům a později ho zase povolili. Pokud máš steamovou verzi, zkontroluj si, jestli je tam ten 1.02 patch, nejsem si jistej, zda ho nedistribuovali jen nějak pokoutně. Sám mám krabici, tak to neřeším.

Pokud ten mod budeš chtít odstranit, jednoduše tu složku smaž nebo přejmenuj. Případně si v těch config souborech můžeš poladit některý hodnoty podle sebe. Coop to nijak nenaruší, ovlivňuje to jen toho hráče, kterej to má nainstalovaný, ostatní žádnou změnu nepoznaj.
Ne-e, nic tam nemám. Docela se mi ta barevná stylizace líbí, je to takový jiný zase. Ale pokud můžeš, tak mi ten cfg někam uploadni, docela rád bych ho vyzkoušel.

Noc fakt tmavá není, ale za to na pohled moc pěkná :)
Mimochodem, používáš nějaký mody? Ono jich moc není, ale třeba jeden je imho must have. Hra má v základu šíleně silný barevný filtry, takže buď je všechno zelený, červený, modrý atd. Dá se tam ovšem vložit externí config, kterej to udělá trochu barevnější a celkově pohlednější. Navíc v základní verzi není tmavá noc a vůbec není potřeba NVG. Tenhle malej mod to taky opravuje.

Menší porovnání:
default:
http://img218.imageshack.us/img218/180/image00005o.jpg

upravená verze:
http://imageshack.us/f/838/image00001m.jpg/

Pár dalších screenů zde:
http://forum.doupe.zive.cz/viewtopic.php?f=505&t=507411&p=8518212#p8518212

Pokud to chceš vyzkoušet, napiš a já ti ten soubor i s instrukcema někam hodím. Je to můj vlastní config, většina těch, co se válí na netu, mi nevyhovovala.
@USER47 (30.08.2012 00:01): Jop, to vidění skrz trávu je taky hodně nedomyšlené. Místy je to fakt dost o štěstí.

Hardcore hrát prozatím nebudeme (to až příště), nerad bych, abychom kvůli každé sebemenší chybě restartovali misi. Ale je pravda, že na třetí pokus jsme první misi komplet zfoukli bez jediné smrti a se splněnými všemi vedlejšími úkoly.

Každopádně je to dost chytlavé a za ty počáteční nervy to stojí. V coopu je to fakt sranda.

Po setmění ale hra nabrala atmosféru jako prase. Sice textury moc ostré nejsou, ale jako celek to působí výborně. A taky se to hodně solidně hýbe. Oproti Armě rozhodně.
První mise je dost dlouhá, když děláš vedlejší úkoly. Většina ostatních je o dost přímočařejší a rychlejší. I ty delší trvaj tak maximálně 20-25 minut, takže bez checkpointů to nebývá nějakej velkej problém. Dám ti tip do třetí mise - na začátku si pospěšte a ochraňte aspoň pár těch transportérů, další sekce mise je bez toho opravdu hodně obtížná:).

A obecnej tip: Pokud to nebudete hrát na hardcore, ignorujte waypointy a volte si cestu sami. Hra vás chce občas tahat přes různý divný místa, kterejm je lepší se vyhnout (třeba už v druhý misi:)).

Celkově co se týhá obtížnosti, hra nekompromisně trestá chyby. Zároveň je ale celkem fér, a když se člověk soustředí a nedělá blbosti, není problém ty mise procházet na jeden zátah, a to i bez respawnů, magickejch kompasů a podobnejch pomůcek. Taky mějte na paměti, že AI vidí skrz trávu, což může působit problémy při lezení přes horizont. AI vás uvidí dřív a je po vás. Pokud útočíte na stanoviště, je lepší udělat to z vyšší pozice.
@USER47 (29.08.2012 20:45): Tak to je ovšem pěkně pitomé. To se radši leteckým prostředkům vyhneme :) Díky za info.

A co počet respawnů? Na normal jich bylo tuším 7, na experienced byly 3. Na hardcore předpokládám nejsou žádné.

No tyvole to je píčovina tohle. Další 2 hodiny hraní v hajzlu. Jeden zapomenutej krypl zabil celou jednotku.
Tuším, že checkpointy v coopu opravdu nefungují na ukládání postupu, když vychcípá celá jednotka, tak je game over. Ale neručím za to, vždycky jsem hrál na HC - což ti mimochodem doporučuju, ta hra je bez magickýho kompasu a waypointů každejch deset metrů výrazně zajímavější a nepůsobí tak nalajnovaně. Nic jinýho než HUD a checkpointy volba obtížnosti neovlivňuje, takže nemusíš mít strach, že to nepůjde hrát.
Jak je to sakra s těma checkpointama v coopu? Celou dobu hra vypisuje "checkpoint raised", ale my blbci jsme nastoupili do helikoptéry, samozřejmě sundali hned první nejbližší strom a mise se celá restartovala :( 2 hodiny hraní v p*deli. Hrajeme na střední obtížnost - čili "experienced".
Prošel jsem to několikrát sám i v coopu a dobrý je obojí. Pokud budeš někoho na coop hledat, můžu se přidat.

V singlu si zase víc užiješ menežování formací, rozestupů a podobnejch věcí, ta AI je poměrně schopná a narozdíl od Army nemá problém s reagováním na rozkazy.
No zrovna myš mi funguje víceméně skoro všude :). Jen tohle a pak taky Games for Windows rozhraní ve hrách (nemám vidět kurzor) a Kane & Lynch blbne. Viva la konzole.
Že mě to nepřekvapuje. Z fleku bych těď mohl vyjmenovat více jak 20 "velkých" her z posledních 5 let, které nemohu hrát kvůli nějakému "vzácnému" bugu.
Už jsem o tomhle bugu četl, ale nikdo ho moc nevyřešil. Je to dost vzácný a příčina je neznámá.
Zkus treba jeste nektery ty veci (AA) vynutit v ovladacich, videl jsem nekolik her, ktery mely nastaveni AA min/medium/max a min znamenalo treba 4x.
Jop, to jsem již zkoušel. A bez výsledku, max i min, žádná míra. Pak někdy schválně ještě zkusím zapnout VSync, i když moc tomu nevěřím.
Tohle mi vetsinou dela premrsteny nastaveni grafiky, respektive nektere zapnute featury, napriklad AA a podobne, zkusil bych to jen tak cvicne nastavit vsechno na minimum, jestli to bude stejny.
Dá se nějak zbavit lagů myši? Pohyb kurzoru v samotné hře je zpožděn oproti reálu asi o 1/4 sekundy a u této hry je to docela znát. :/
Bodkin: vsak ja ti to nenutim, kdyz to nechces, tak si to samozrejme nekupuj, ja si to taky nekoupim, protoze to nemusim, jen rikam, ze 200,- za hru, co ma 75%, je na CR velmi slusna cena :)
Garion: A? Dát 7 eur za hru, která se líbí někomu jinému, ale mě ne je blbé.

BTW - Teď mám na disku dvě indie které mají víc bodů/procent než OF:DR :-D
7E za hru, co ma hodnoceni 76% (na gamerankings/metacritic), mi prijde slusna cena
Imho je 6,99€ vice nez odpovidajici cena. Pro priznivce valecnych arkadovych FPS rozhodne doporucitelne.
Jsem si řekl že tomu teda dám šanci, 7 eur není tak moc. No, myslím že mi těch 10 minut stačilo. Hnus žlutej.Zlatá arma!
No, hlavně ne frustraci, ale ta tam podle komentářů zdá se je :)
Jinak bych očekávala něco mezi původním Flashpointem a Call of Duty 4.
Sakra, podle screenu jsem si myslel, že to bude mít dobrou grafiku - vlnění trávy, syté barvy a pohyb pěšo bude super. Demo na mě ale přišlo s takovym zakalenym žlutym podnebím, debilnim prázdym světem a stupidními úkoly. Ale ta grafika, to je tedy zklamání.
montana - Za úrvyvek "Vojáci zásadně každý kámen obchází. To dá rozum. Kámen studí.", který mě v tento příjemný podvečer příjemně rozesmál, máš u mě plusko :)
Nevite co je zac to demo Operace Flashpoint 2 na Steamu? Chce to jen 256MB na disku... :)
Booooože ty checkpointy me tak NESKUTECNE serou. Zabit a vykuchat toho kdo je kdysi vymyslel. A pritom me to zrovna zacinalo bavit :)
Fak-jak jsi napsal.Jedině warez a potom uvidíš.Dávat na rady lidí,které simulatory nebaví je blbost.
Taktéž mám warez na proklepnutí a až budou první infa o MP,tak si snad pořidím orig. právě kvůli MP
fak: asi tak, já hral první Flashpoint i obě Army, ale nechytlo mě to. Pro mě až moc volnosti a realismu doplněný o nezvládnutý AI. Druhej Flash jsem hrál u kamaráda, z mýho pohledu je to trochu jednodušší, místy nablblejší ale pořád to spadá do kategorie her, který mě prostě neberou. Call of Duty 4 je pro mě mnohem lepší volbou, ne vojenský trenažery :). Jinak o HW se fakt neboj, máš dost silnou mašinu.
Takže mi zbývá to sprostě zkušebně stáhnout, což jsem nechtěl. Ale třeba u FC2 jsem udělal jedině dobře, páč takovej shit jsem od toho taky nečekal...

Paul: První Flash. jsem hrál jen okrajově, neměl jsem ještě PC, takže po kamarádech a vím že hra byla pekelně těžká a moc jsem se v ní neorientoval, jelikož máš totálně volný prostor na cokoliv. Takže trocha arkády by mi teoreticky neměla vadit. Zajímají mě ještě bugy a taky HW náročnost..

Pipboy: Něco takovýho jsem od tebe čekal, hehe.. Nic ve zlým.. Asi tě ta hra pěkně nasrala...:-))
fak> na Flashpoint je to moc arkadove a na CoD moc hnusne, tezkopadne a nedomrvene, proste ani ryba ani rak, osobne bych za to nezpalatil ani kdyby to bylo nekde v akci za pade.
Pokud si chceš pohodově zastřílet a nečekáš od toho pokračování Flashpointu, klidně si to kup.Pokud jsi ale Flashpoint hrál a chceš něco podobnýho, smůla, tahle hra s ním nemá prakticky nic společnýho.
Tak sakra mám si to koupit nebo ne? Potřebuju nějaký objektivní shrnutí. Těším se na to dlouhou dobu.. Mimochodem jak to pojede na mým stroji? (viz profil).. A jak vypadá česká verze pokud ji někdo má...
tim chtel basnik rict, ze si uvedomuje ze kdyby strkal hram jako je tahle nuly, musel by u jinych kousku hluboko do zapornych cisel. To ze je cela domrvena neznamena ze by to neslo zkurvit jeste mnohem vic.
pipboy: nó pro mně to má vypovídající hodnotu nula, také nerozumím tomu co tou představou o existenci her v pripade hodnoceni chtěl básník říct, každopádně už vím pohle koho se nemám řídit :D
DoomCZE: Asi by mne tam za to zabili, ale neřikej mi, že tomu vážně věříš. Recenze které hodnotily OF2: DR udělily hodnocení okolo 8/10 až 9/10, jen EG.CZ přineslo šokujících 40%. Chvíli byla recenze pro jistotu stažena (důvod si můžeš domyslet) a nyní se tu objeví recvenze nová, převratná, nehorázně lepší, vyladěnější. A co je nejvtipnější, odnese si stejně jako všude jinde. Nadruhou stranu je to poměrně logické, distributor pošle hru se záměrem, aby si na ní udělal reklamu, což je u takového hype jako Flashpointu poněkud zavádějící. A ejhle, on si právě začínající EG.CZ rozhodně udělit 4/10, no to si snad děláte prdel ne? Příteli, ručičky herního byznysu šahají poněkud dál, než si ty nebo já dovedem představit, bez urážky.
Ale to je preci naprsoto jednoduche, nepouzivam stupnici podle toho jake hry hraju, ale podle toho jake hry si dovedu predstavit ze muzou existovat :) A potazmo zaroven taky podle vseobecne recenzetske stupnice, at to ma nejakou vypovidajici hodnotu.
pipboy: zájímala by mě logika tvého hodnocení, hru hraješ 5 minut, v komentáři ji od shora dolu zrubeš s jediným plusem - hudbou v menu a nakonec hre das 50%? Za co 50%? Když dám hře 50% procent tak si to musí něčim zasloužit, pochopil bych 0% nebo 10%, ale takhle fakt nevim co si z toho komentáře mám vzít.
Na EG.cz nová recenze s hodnocení 8/10. Nakonec byla ta jejich review verze jiná, než ta prodávaná v obchodech.
pipboy: Pokud neco nemuzes najit pod klavesou, neni spatne vyzkouset kolecko mysi.xD
A já když jsem to hrál,tak můj spolubojovník ho zničil bez problému.A to,že si nemůže hráč změnit zbraň za chůze,mě také nevadí.Před každou přestřelkou si připravím vše co budu potřebovat,zadám týmu potřebné rozkazy a zaútočím.
Zadávání rozkazů mi taktéž nepříjde uhozené.Dobře se mi s ním pracuje,jde spíš o to,že to neznám naspaměť,takže někdy trochu hledám.Za pár hodin to bude v klidu
Zatim jsem to hrál asi tak dvě hodiny a musim říct, že jsem znechucenej za A grafickym kabátem za B nemožností pohybu při měnění zbraně a ještě doby po kterou to mění a za C AI, která by měla bejt u takový hry základem. Abych uved příklad tak například mě dostalo ňáký obrněný vozidlo. Já zavolal o pomoc a můj spolubojovník přišel asi tak na pět metru ke mně a bezmyšlenkovitě si kleknul a začal pálit do vozidla samopalem. Nejen, že se ani neodhodlal k tomu použít granát ale ještě to trvalo tak dlouho dokud jsem neumřel....
montana: Teď jsem si vzpomněl, jak v jednom z Bludrových post-mortem někdo vykládal, jak se Martin Klíma po příchodu do Codemasters podivoval, že mají jeden programátorský tým pouze na zpracování HUDu. Podle toho co píšeš to vypadá, že to vážně tak bylo, jen tento tým nekomunikoval s jiným týmem, který dělal na chození. :)
IGN recenze - odkaz. Podle mě relativně objektivnější než recenze z českých luhů a hájů :)
Oni hlavně jenom repostli článek co mu už nějakou dobu visí na blogu..
Vždyť jo, ono zábavný to určitě je, jako jsou jiný obyčejný střílečky..jenom si to fakt nezaslouží jméno OFP.Kdyby to hrál takovej Slayer a byl fandou OFP1, tak by tomu musel dát 0% zábava nezábava.
No mě to třeba bavilo a to dost a nějaký chybičky ta zábavnost určitě přebila. Já hodnotím hry podle zábavnosti a ne podle počtu chyb, teda dokud neznemožňují další postup. Nejsem žádnej recenzent ani kritik.
No me se to treba libi moc diky atmosfere, ale je tam tolik chybicek, ze nad sedm, osm to u me nebude :)
NL - jenže konzoloví recenzenti zvyklí na CoD nikdy otevřenější hru (ikdyž v podstatě fiktivně) nehráli, plus CM budget, že..
Paul: Tedy žádná hra s tolika nedomyšlenosti a chybami si rozhodně nezaslouží hodnocení 9 nebo 10/10 (tyto hry mají být vymazlené, vyladěné). I s 8/10 by mohlo být moc, to už ale spíš záleží na chutích hráče :)
Jo no, to zadávání rozkazů je tak debilní až to bolí. Teď jsem to dohrál, poslední mise mi dala docela zabrat, než jsem zjistil vhodnou taktiku. Kampaň mi trvala asi 10 hodin, takže ta hra není z nejkratších. Hra má sice pár chyb a věcí, který mě dost srali, ale 90% zůstavá.
Ty jo, ale ta nemoznost pohybu pri volbe zbrane a hlavne udavani rozkazu je vazne VELEdebilni vec. Nechapu jakej retard tohle mohl vymyslet.
To je jako kdyby se velitel pri opravdove preestrelce musel uprostred palby zastavit, aby mohl Lojzovi rict, ze se ma jit schovat za tam ten zaval... hruza.
EDIT Tak sem si pucil posledni kousek a uz se instaluje. Sem zvedav :)

Hmm, hmm, neni to spatne. Rozhodne ne tak tezke (prece jen na finalnim kodu asi zapracovali), ale mensich vytek mam teda spoustu.
Nemoznost pohybu pri volbe zbrani a udavani rozkazu. Zadne telo vojaka (coz v radoby realisticke hre pusobi vazne neskutecne smesne). Celkove dosti neintuivni interface. Postupem casu urcite pitome checkpointy. Debilni kamera v autech a vcelku tezkopadne ovladani. Hnusny "rychlotrepani" zbrani pri obycejne chuzi... a dalsi tuna malickosti, ktery me ale docela kazi zazitek.

Atmosferu to ma ale naprosto paradni a grafika je i pres rozmazly textury perfektni.
http://img97.imageshack.us/img97/1959/ofdr2009100920593268.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/9968/ofdr2009100921271755.jpg
http://img53.imageshack.us/img53/2761/ofdr2009100921272287.jpg
Taky jsem to chtel zkusit, ale nerozjel jsem to, takze si budu muset pockat na demo. (pokud vubec vyjde)
Sten: Podívej se do diskuze k OPF1, tam se o tom diskutovalo, ještě než byla hra přidána.
Neřikejte, že to tu ještě nikdo nemá aby moch říct svoje zážitky a nízory... já budu schopnej možná tak někdy k večeru se podělit :-)
Na PC se chystá, už mělo bejt venku ale odložili ho.Osobně taky moc nevím co to vlastně má bejt, nejen recenze ale i dojmy hráčů se dost lišej..
Neplánuje se nějaké demo? Mě zatím nebyla žádná recenze schopná říct, očem že ta hra vlastně je a jak se hraje...