Misfortune has landed you in Stormhold prison and you are not expected to survive long...
Stěny stormholdské káznice byly původně němými svědky nápravy zločinců z celé provincie Black Marsh, avšak od té doby, co se stal správcem žaláře Quintus Varus, nespatřily nic než nesmyslné utrpení. Šílenec odhodlaný páchat dobro i za cenu životů ostatních léta pase po legendárním krystalu pohlcujícím zlo. Proslýchá se, že artefakt se nachází v katakombách hluboko pod úrovní věznice, a tak ji Varus změnil v jeden velký důl fungující skrze tvrdou otročinu. Ztráty mezi vězni jsou vysoké, proto stačí venku ukrást třeba chleba a nepůjdete sedět, ale kopat, abyste se ven dostali jedině nohama napřed. Alespoň to bezpodmínečně platilo, dokud jste výkon trestu nenastoupili vy v roli hrdiny, na nějž si nikdo jen tak nepřijde...
První pokus Bethesdy prorazit na mobilním trhu vyústil v úvodní hru z čtyřdílné Travels odnože s hratelností ve stylu Dungeon Master (1987) a stovek dalších, jím inspirovaných titulů sklonku 80. a převážné části 90. let minulého století. Velké rozpětí v celkově nevalném výkonu a kapacitě jednotlivých modelů tehdejších mobilních telefonů zapříčinilo, že nejmenší verze Stormholdu sestává z osmi dungeonů a sedmi tříd, zatímco největší z šestatřiceti a osmi. Beze změn napříč verzemi zůstává osm primárních a čtrnáct dovednostních atributů rozvíjených levelováním. Jediným questem je únik z vězení, přičemž interakci s přátelskými NPC, jakož i boje s dozorci a monstry mírně zpestří hledání darů pro vaše trenéry.
Stormhold následoval The Elder Scrolls Travels: Dawnstar (2004) s hratelností v podobném duchu.
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne