@
S4TW (13.06.2023 09:42): Hele z prvu je tohle otevřené diskuzi a fakt nechci aby se z tohohle rozpoutal zase hejtfest jo :D
Inside: Ten mi přijde primárně o puzzlech, ten fakt ne.
Limbo: Tam nevidím taky konstantní level ohrožení v kontextu o jakém jsme se bavili. Ty tam prakticky umíráš hlavně jen z nástrah typických pro 2D plošinovky, viz kousne tě červ co vychází ze zdi (nástraha jak masožravka z Mária). Pak tě někdo občas na jeden úsek nahání a zase je to plošinovka klasická. Ono jak říkal Memphis že HC je prodloužení normálu s tím že ho jen více omezuje, zkus to vzít tak. Takže co platí pro normál jen to ještě osekat o to co ti říká HC.
Viz například Clock Tower 1. Tam tě prakticky nahání nepřítel celou hru a může se vynořit kdykoliv a odkudkoliv, prozkoumáváš místnost a bum, uslyšíš zvuk a už jde po tobě. Což tady zase tak není. Proto bych rád aby se to pro diskutovalo a vezmu v potaz proti argumenty.